Bose SoundSport Pulse zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bose SoundSport Pulse zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eric 17-01-2017

Geweldige sportkoptelefoon

Bij het hardlopen is muziek voor mij onmisbaar.
Allereerst heb ik bij het hardlopen dopjes geprobeerd (denon in-ear), hierbij is de geluidskwaliteit goed, maar door de goede afsluiting in je oor, hoor je iedere stap 'doordreunen'.
vervolgens een on-ear van sony geprobeerd, maar on-ear vind ik niet fijn.
vervolgens heb ik een bluetooth sport headphone van sony gekocht (MDR-AS600BT ca.E60,-), maar na één keer hardlopen heb ik deze set meteen weer geretourneerd. Slechte bluetooth ontvangst, te lomp, 'doordreunen' bij hardlopen.
Vervolgens liep ik een tijd met een goedkope set (E20,-) oordopjes van sony (speciaal voor te hardlopen) geen klachten, behalve de geluidskwaliteit. Deze set stop je niet in je gehoorgang, hierdoor geen last van 'doordreunen' bij het hardlopen. De basweergave was echter ver te zoeken. Maar dat accepteer je van een goedkope set.
Ik had de hoop opgegeven, was van mening dat de perfecte set niet bestaat.
Maar toen kwam er een héél leuk mailtje in mijn inbox van Runner's world, ik had de Bose Soundsport Pulse gewonnen!
Na een paar keer hardlopen kan ik toch wel stellen dat dit voor mij de set is van mijn dromen!
Bluetooth, geluidskwaliteit, pasvorm is perfect. De rubberen dopjes sluiten de gehoorgang voldoende af, zonder het effect van het 'doordreunen' bij iedere stap. En: deze set heeft ook een ingebouwde hartslagmeter (ik wist niet dat dit bestond).

Pluspunten

• goede bluetooth verbinding
  • geluidskwaliteit
  • pasvorm (valt niet uit tijdens hardlopen)
  • hartslagmeter
  • accuduur (meer dan 3 uur)

Minpunten

• Windgeruis tijdens fietsen (vanaf 20km/h)